Teknoloji Kampüsü

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Haberler
  4. »
  5. Ghost of Yotei, daha az tekrarlayan bir açık dünya sunacak!

Ghost of Yotei, daha az tekrarlayan bir açık dünya sunacak!

Gürkan Küçükali Gürkan Küçükali - - 3 dk okuma süresi
14 0

Ghost of Yotei, Eylül ayındaki State of Play etkinliğinin en büyük sürprizlerinden biri oldu. Ghost of Tsushima’nın uzun zamandır beklenen devam oyununun duyurulması, tüm hayranları heyecanlandırdı. Ghost of Tsushima, 2020’de piyasaya çıktığında Sony’nin en hızlı satan yeni IP’si olmuş ve dünya çapında 13 milyondan fazla kopya satmayı başarmıştı. Böylesine büyük bir başarı, oyunun sinema uyarlamasının hızla gündeme alınmasına sebep oldu ve yönetmenlik koltuğuna John Wick serisinin yönetmeni Chad Stahelski oturdu.

Ghost of Yotei açık dünyası oyuncuları daha fazla memnun edecek

Neyse ki, geliştirici Sucker Punch, The New York Times ile yaptığı bir röportajda oyun hakkında birkaç küçük ipucu paylaştı. Kreatif direktör Jason Connell, Ghost of Yotei’nin önceki oyuna kıyasla daha az tekrarlayan bir açık dünya sunacağını belirtti. Connell, “Açık dünya oyunlarıyla ilgili en büyük zorluklardan biri, sürekli aynı şeyleri tekrar etmektir. Biz, bu dengeyi bulup, oyunculara daha benzersiz deneyimler sunmak istiyoruz” dedi.

Gerçekten de, Ghost of Tsushima’nın en büyük eksiklerinden biri bu tekrarlayan görev yapısıydı. Ancak görsel ihtişamı, unutulmaz hikâyesi ve karakterleri bu eksikleri fazlasıyla telafi ediyordu. Eğer Sucker Punch bu alanda büyük bir iyileştirme yaparsa, Ghost of Yotei, birçok açık dünya oyununu geride bırakabilir.

Atsu’nun intikam hikâyesine hazır olun

Bu yeni oyunda oyuncular, 1603 yılında geçen bir intikam hikâyesine tanıklık edecekler. Oyunun baş karakteri Atsu, bir “underdog” olarak zorlu bir mücadele verecek. Atsu’ya, birçok büyük projede yer almış olan Erika Ishii hayat verecek.

İlginizi çekebilir: Sony, PS Store’da Horizon Zero Dawn Complete Edition oyunun fiyatını sessizce yükseltti!

Ayrıca, oyuncuların hikâye üzerinde daha fazla kontrol sahibi olacağı belirtiliyor, bu da bazı bölümlerde seçim yapma imkânının sunulacağına işaret ediyor olabilir. Son olarak, ateşli silahlar da oyunda yer alacak. Oyunun 1603 yılına, yani Ghost of Tsushima olaylarından yaklaşık 300 yıl sonrasına denk geldiğini göz önünde bulundurursak oldukça mantıklı bir durum olacak.

What’s your Reaction?
0
0
0
0

İlgili Yazılar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir